keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Oman ratsastuksen kuvaaminen itse..?

Onko se mahdollista?
No ei kovin hyvin.. Mulle olis niin kovin tärkeetä nähdä kun ratsastan jotta voin paremmin korjata virheitäni. Kuvaajan saaminen on kuitenkin useimmiten hankalaa kun ollaan täällä puskissa yksityistallilla ja ratsastan lähinnä viikolla päiväsaikaan..  Yks päivä sit olin niin epätoivoinen että nakkasin kameran kentän tolpannokkaan ja laitoin kuvaamaan.. Noooh.. vähän koomista materiaalia sieltä löytyi.. tyhjää kenttää..viuh joku vilahti.. taas tyhjää kenttää.. hei tuol menee joku kärpäsen kikkare! ..tyhjää kenttää.. ja taas vilahdus..

Välillä kurkkasin materiaalia kesken ratsastuksen ja siirsin kameraa. Sit näky ehkä vähäsen paremmin. Ei tahtonu oikein kunnolla saada siltikä kuvattua kun mikäli ei oo just sopivalla etäisyydellä (mikä on hyvin marginaalinen alue) niin sit on hyttysenkakka tai vilahdus ruudun ohi.

Tässä nyt vähän tuota kuvausmateriaalia.. Oon siis pätkiny tyhjät pois. Vähän pitkä ja tylsä leffa siitä tuli mut klikkailkaa vaikka vähän sieltä täältä ja lopussa on paras kohta kun koitan saada napattua kameraa aidalta eikä Eikkari haluu seistä ;D

5 kommenttia:

  1. Lisää tämmöisiä, väsyneenä nauratti jostain syystä :D

    VastaaPoista
  2. Heh, olen tuota suunnitellut tekeväni itsekin useasti, mutta en ole vielä toteuttanut :D Noh, onpahan tuossa ainakin vakaa kuva..

    VastaaPoista
  3. Mä oon tämmöstä kuvaamista harrastanut useasti :D Tässä viimeisin http://www.youtube.com/watch?v=hR2eP2cQ7bk

    VastaaPoista
  4. Sul on kyl Terhi silti kyl vähä laadukkaampaa materiaalia ;)

    VastaaPoista