maanantai 3. joulukuuta 2012

Hametta testaamassa

Kuski näpertää jotain mut auringonnousu on aikas nätti

Vihdoin kuvia! Jeeee! :)
Näitä sit varmaa ripottelenki tänne seuraavat puol vuotta ennenku joku ehtii seuraavan kerran kuvaileen..
Ratsastin muuten sit ekan kerran tänä talvena lumella. Hepat on siis lomailleet muutaman päivän kun mul on ollu taas mahottomasti työkiireitä. Oon odottanut kaunista ja lumista ilmaa että saadaan tehtyä samalla vähän tuotekuvauksia ja tietysti saan samalla meistä ratsastuskuvia ;)

Kuski on ku pystyyn jäätyny ku pitää jarrutella joka toisella askeleella. Mut lämmin oli tos varustukses :)


Pakkanen pureskeli parinkympin hujakoilla ja olikin hyvä pistää tositestiin jo hetken aikaa mulla käytössä ollut Uhipin ratsastushame ja takki.. juu kyllä! Luit ihan oikein vaikka vähän vinkeeltä kuulostaakin. Uhipin takissa on tuollaiset erikoiset kädenlämmittimet ja sit tuo hame on ihan superfiksu idea!

Kyl aluks epäilytti mahtaako tämmöne vilukissa noilla asteilla tuolla hamosella tarjeta. Naama oli kuitenki ainoo mikä jääty. Hamosen teknistä toimivuutta oonkin jo tässä testaillu jonkun aikaa. Pari juttua mua eniten aluks epäilytti.

Epäilyt

  1. Meneekö ruttuun persiin alle ikävästi? 
  2. Naarmuttaako vetskari satulaa? 
  3. Hiertääkö vetsari jalkaa jos on sen alla? 

Havainnot

  1. Kuvista päätellen taittuu joskus hiukan persiin alle mut en todellakaan oo sitä huomannu! Tuo on tositosi pehmeää materiaalia kaikenkaikkiaan niin että hädin tuskin huomaa et on mitään päällä. Mua siis haittaa yleensäkin hirveesti jos esim. takin helma menee peffan ja satulan väliin. 
  2. Mul on Bagarin koulupenkki joka on ihan älyttömän pehmeää nahkaa. Ei oo tullu minkäänlaista jälkee.
  3. Toi materiaali on niin untuvaista et enpä mitään hiertämistä ole havainnut, edes vetskarin osalta.
Tota ratsastushametta on tullu käytettyä myös tallihommissa ku on kätevä heittää vaikka sisäverkkareitten päälle ku käy iltatallissa. Ei suttaannu housut ja tarkenee. Jos taas tulee tallihommissa kuuma ni on kätsä nypätä pois ku ei tarvi riisua kenkiä että saa revittyä toppahousut jalasta.
Mä oon niin in lööv mun hamoseen! :)

Pönötystä.. etenkin kuskin osalta..

Lisäilyn yritystä..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti