maanantai 10. joulukuuta 2012

Pintelinkäärijä


Mä oon niiiin nauranu tota laitetta! Oon haukkunu sen turhuuksien turhimmaksi kapistukseksi. Aina oon kääriny niinku ennenvanhaan tostanoin tos reiden päällä sukkelaan. Noh.. nykyään on melkei kaikis pinteleis tarrajuttuja tms ja se on semmone epätasane molluska kääriä.
Oli ihan pakko ottaa mein myymälään tollane härveli ja jotta voisin turhakkeen tosissani haukkua niin pitihän semmonen tietysti testata ihan ittekin!

Eihän sillä tietysti mitään tehny ennenku sai sen väkerrettyä johki seinään kiinni. Eipä ollu juur hajua missä isännän kaikki hienot työkalut on. Löysin pari ruuvia ja meisselin.. Aloin vääntää ruuvia filmivaneriin ja jopa vähänmatkaa se sinne upposkin mut ei sitten edenny vaikka kuinka kiros.
Plan B.. löysin sitten aseikseni kengitysvasaran ja kengitysnauloja.. Ja eikun nuijimaan. Puoleenväliin nämäkin suostuivat menemään ja loppupään nuijinkin sitten jo kiukuspäitteni lyttyyn. Mutta se pysy jo seinässä kiinni!

Eikus testaamaan..
Tarrapää siis lykättiin toho tikkujen väliin ja sit vaan rullaamaan (Huom. oikeeseen suuntaan!).
Hiukan pidin vastaan ni kääriyty vähä napakammin. Kannattaa laittaa tuo mahdollisimman korkeelle ettei tartte kannatella käärimätöntä osaa ihan koko matkaltaan. Joku fleecepinteli kerää kivasti kaiken likaselta lattialta varsinki jos on yhtä ahkela käytävän lakaisija ku mä.. 
Ja voi vinde.. arvatkaas kuinka oikein odotan nytkin että pintelit on aamulla kuivunu ja pääsen rullaamaan ne pakettiin :D

P.S. Isäntä kävi sitten vähän parantelemassa mun kiinnityksiä ja oli kuulemma ihan vääränlaiset ruuvitkin ollu.. Myönnän ettei oo mun vahvuuksia noi jutut..

Systeemi meidän seinällä.. tosin isännän fiksauksen jälkeen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti